Правила роботи для вчителів під час дистанційного навчання
Правила роботи для вчителів під час дистанційного навчання
Правила роботи для вчителів під час дистанційного навчання (березень 2022р.)
-
Працювати на шкільній платформі G Suite for education за допомогою
«Google Classroom», «Google Meet» (допоміжним є Viber).
-
Дотримуватися розкладу уроків. Червоний колір означає, що першого тижня
(з 21.03 по 25.03) уроки проводяться онлайн, а чорний колір – уроки офлайн. Наступного тижня (з 28.03 по 01.04) – навпаки і т.д.
-
Робоче місце учителя та учнів вдома в безпечному місці.
-
Онлайн-уроки проводити з урахуванням вимог нового санітарного регламенту для шкіл:
-
для учнів 1 класу – не більше 10 хвилин;
-
для учнів 2-4 класів – не більше 15 хвилин;
-
для учнів 5-7 класів – не більше 20 хвилин;
-
для учнів 8-9 класів – 20-25 хвилин.
Онлайн-уроки розпочинаються о 10.00 і можуть тривати менше хвилин. Після закінчення уроку ( протягом 2 хвилин) учні надсилають фото класної роботи вчителю.
1 урок – початок о 10.00.
2 урок – початок о 11.00.
3 урок – початок о 12.00.
4 урок -початок о 13.00.
-
У день проведення уроків, що заплановані асинхронно, до 09.00 год. у класрумі вчителі розміщують завдання (відеопояснення учителя, посилання на відеоурок у ютубі, Всеукраїнській школі онлайн, презентація тощо), з тим, щоб учні самостійно змогли спланувати роботу протягом робочого дня. Не давати надмірних завдань для самопідготовки.
-
Важливим є чіткість розміщених завдань: що прочитати, законспектувати, створити, переглянути відео, куди і як надсилати виконані завдання, до якої години.
-
Усім учителям розмістити у Viber-групі з предмету код свого класу для можливості підключення до онлайн-уроку учнів та класних керівників.
-
Класні керівники зобов’язані стежити за присутністю учнів на уроках, виконання ними навчальних завдань, а також надавати їм підтримку в освітньому процесі.
10. Відсутність учня на онлайн - уроці учитель відмічає у класному журналі «н».
11. Класним керівникам додатково розробити прості інструкції, що допоможуть
дітям краще запам’ятати правила безпечної поведінки в надзвичайних ситуаціях.
Для наймолодших можна зробити візуальні інструкції.
12. Практичному психологу проводити роботу з учнями щодо їх психоемоційного
здоров’я.