A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кошелівська гімназія №2
Хустської міської ради Закарпатської області

План заходів щодо запобігання булінгу та будь – яким іншим проявам насилля на 2023-2024 н.р.

Додаток 1

До наказу №122 від  01.09.2023                       

План заходів

щодо запобігання булінгу та будь – яким іншим проявам насилля

на 2023-2024 н.р.

Заходи

Дата

Відповідальні

Примітки

І. Створення безпечного освітнього середовища

 

1.

  Безпечний фізичний простір

     

1.1.

Забезпечити вільний доступ до навчального закладу для усіх учасників освітнього процесу без дискримінації через фізичні можливості.

 постійно

 Дубляк М.В.

 

1.2.

 Організувати роботу «Скриньки довіри».

 вересень

Соціальний педагог, практичний психолог

 

1.3.

 Організувати постійне спостереження за поведінкою учнів під час перерв, чергування вчителів.

 постійно

  Класні керівники

 

1.4.

Забезпечити безпечний доступ до мережі інтернет

 постійно

Учитель інформатики

 

2.

 Безпечне психологічно-емоційне середовище.

 

 

 

2.1.

Виявлення основних чинників, що негативно впливають на психологічний комфорт та безпеку у закладі.

постійно

Практичний психолог

 

2.2.

Постійно аналізувати звернення, що надходять до керівника закладу та практичного психолога щодо проявів булінгу.

постійно

Соціальний педагог, практичний психолог

 

2.3.

Провести дослідження серед учнів школи за анкетою «Стоп булінг».

листопад грудень

Соціальний педагог, практичний психолог

 

2.4.

 Поповнити інформаційний куточок  методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси психологічних центрів допомоги, інших фахівців для педагогів.

Вересень

Соціальний педагог, практичний психолог

 

2.5.

 Організувати проведення інформаційно-просвітницьких заходів з учнями школи:

 - Флешмоб «Зупинимо булінг разом!» учні 5-8 класів.

 - Година відвертого спілкування «Протидія булінгу. Відповідальність»    

Протягом року

Соціальний педагог, практичний психолог

 

2.6.

 Класним керівникам передбачити в планах виховної роботи проведення заходів, спрямованих на попередження проявів булінгу в учнівському середовищі.

Вересень, січень

Класні керівники

 1-9 класи

 

2.7.

На нарадах при директорові розглядати питання профілактики правопорушень, запобігання та протидії булінгу в учнівському середовищі, стану профілактичної та індивідуальної роботи з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги.

Протягом року

ЗДНВР, соціальний педагог, практичний психолог

 

2.8.

Участь у Всеукраїнському                      тижні «Стоп булінг»

Вересень

Практичний

психолог

 

2.9.

Участь у Всеукраїнській акції

«16 днів проти насильства»

Листопад-груде нь

ЗДНВР, практичний

психолог

 

2.10.

Виставка  дитячих малюнків «Стоп  булінг!»

Вересень

Учителі обр. мист.

 

ІІ. Навчання педагогів

 

1.

Розглянути на засіданнях методичних об’єднань класних керівників питання:

-створення в школі безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок.

Вересень, лютий

ЗДНВР, соціальний педагог, практичний психолог

 

2.

 Організувати проведення навчального тренінгу: «Безпечна взаємодія в освітньому процесі, захист дітей від насильства та зловживань з боку однолітків та дорослих.

Жовтень

Соціальний педагог, практичний психолог

 

3.

Розмістити на сайті школи методичні рекомендації організації виховної роботи в школі на 2022/2023н.р.

Вересень

Дудар Л.М.

 

4.

Актуалізувати знання педагогів щодо алгоритму дій у випадку виявлення проявів булінгу.

вересень

ЗДНВР, соціальний педагог, практичний психолог

 

5.

Проведення тренінгу

«Конфлікти – це норми життя?»

Лютий

Практичний

психолог

 

ІІІ. Інформаційно-просвітницька робота з батьками

 

1.

Розробити інструкцію для батьків яка допоможе у виявленні ознак того, що їхня дитина стала жертвою булінгу.

 

Соціальний педагог, практичний психолог

 

2.

Проводити опитування батьків з актуальних питань.

за потреби

Адміністрація закладу, соціально-психологічна служба, класні керівники

 

3.

Ознайомити батьків учнів з нормативно-правовою базою щодо відповідальності за виховання дітей, прояви сімейного насильства та булінгу на загальношкільній батьківській конференції.

Лютий

Адміністрація закладу

 

4.

Батьківський всеобуч

«Агресивна поведінка підлітків. Що таке

батьківський авторитет»

Березень

Практичний

психолог Дудар Л.М.

 

5.

Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти

Вересень

Січень

Дудар Л.М.

 

 

 

                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень