A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кошелівська гімназія №2
Хустської міської ради Закарпатської області

Академічна доброчесність починається із доброчесної поведінки кожного: учнів, батьків, вчителів. Але, на жаль, як показують Всеукраїнські дослідження, далеко не всі учасники освітнього процесу знають про це

Дата: 15.11.2023 16:59
Кількість переглядів: 54

Академічна доброчесність починається із доброчесної поведінки кожного: учнів, батьків, вчителів. Але, на жаль, як показують Всеукраїнські дослідження, далеко не всі учасники освітнього процесу знають про це.

Чимало батьків вважають, що академічна доброчесність стосується лише закладів вищої освіти і науки.

Батьки відіграють ключову роль у дотриманні дітьми принципів академічної доброчесності. Якщо вдома толерують порушення доброчесності: наприклад, купують дитині збірники ГДЗ, займаються плагіатом або ж виконують за дітей домашні завдання, то як би школа не старалася – учнів буде важко переконати, що вчитися доброчесно – правильно.

Слово “плагіат” початково означало викрадення людини й лише в ХVII-му столітті поширилося на присвоєння авторства чужого твору. Сьогодні є тенденція заміняти слово “плагіат” на більш нейтральний вислів “академічна недоброчесність”

Академічна доброчесність базується на чесності, довірі, мужності, повазі, відповідальності та справедливості. Мужність полягає у вмінні сказати собі “ні”, коли є можливість списати чи піти легшим шляхом.

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Це і з'ясували протягом уроку учні 5 класу на годині спілкування "Бути доброчесним" разом з класним керівником Малета Л.В.

.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень