Академічна доброчесність починається із доброчесної поведінки кожного: учнів, батьків, вчителів. Але, на жаль, як показують Всеукраїнські дослідження, далеко не всі учасники освітнього процесу знають про це
Академічна доброчесність починається із доброчесної поведінки кожного: учнів, батьків, вчителів. Але, на жаль, як показують Всеукраїнські дослідження, далеко не всі учасники освітнього процесу знають про це.
Чимало батьків вважають, що академічна доброчесність стосується лише закладів вищої освіти і науки.
Батьки відіграють ключову роль у дотриманні дітьми принципів академічної доброчесності. Якщо вдома толерують порушення доброчесності: наприклад, купують дитині збірники ГДЗ, займаються плагіатом або ж виконують за дітей домашні завдання, то як би школа не старалася – учнів буде важко переконати, що вчитися доброчесно – правильно.
Слово “плагіат” початково означало викрадення людини й лише в ХVII-му столітті поширилося на присвоєння авторства чужого твору. Сьогодні є тенденція заміняти слово “плагіат” на більш нейтральний вислів “академічна недоброчесність”
Академічна доброчесність базується на чесності, довірі, мужності, повазі, відповідальності та справедливості. Мужність полягає у вмінні сказати собі “ні”, коли є можливість списати чи піти легшим шляхом.
Це і з'ясували протягом уроку учні 5 класу на годині спілкування "Бути доброчесним" разом з класним керівником Малета Л.В.
.