A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кошелівська гімназія №2
Хустської міської ради Закарпатської області

Оцінювання учнів 5-9 класів

Рівні навчальних досягнень

Бали

Вимоги до знань, умінь і навичок  учнів

І. Початковий

1

Учні розрізняють об'єкти вивчення.

2

Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, мають нечіткі уявлення про об'єкт вивчення.

3

Учні відтворюють частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконують елементарні завдання.

ІІ.

Середній

4

Учні з допомогою вчителя відтворюють основний навчальний матеріал, можуть повторити за зразком певну операцію, дію.

5

Учні відтворюють основний навчальний матеріал, здатні з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило.

6

Учні виявляють знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповіді їх правильні, але недостатньо осмислені. Вміють застосовувати знання при виконанні завдань за зразком.

ІІІ.

Достатній

 

 

7

Учні правильно відтворюють навчальний  матеріал, знають основоположні  теорії і факти, вміють наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії.

8

Знання учнів є достатніми. Учні застосовують вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагаються аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролюють  власну діяльність. Відповіді їх логічні, хоч і мають неточності.

9

Учні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, уміють аналізувати й  систематизувати інформацію, використовують загальновідомі  докази із самостійною і правильною аргументацією.

 

ІV.

Високий

 

10

Учні мають повні, глибокі знання, здатні використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.

11

Учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано    використовують їх у різних ситуаціях, уміють знаходити інформацію  та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми.

12

Учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм,  усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами  інформації, приймати рішення.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень