План заходів щодо запобігання булінгу та будь – яким іншим проявам насилля на 2022-2023 н.р.
План заходів
щодо запобігання булінгу та будь – яким іншим проявам насилля
на 2022-2023 н.р.
№ з.п. |
Заходи |
Дата |
Відповідальні |
Примітки |
І. Створення безпечного освітнього середовища |
|
|||
1. |
Безпечний фізичний простір |
|||
1.1. |
Забезпечити вільний доступ до навчального закладу для усіх учасників освітнього процесу без дискримінації через фізичні можливості. |
постійно |
Дубляк М.В. |
|
1.2. |
Організувати роботу «Скриньки довіри». |
вересень |
Соціальний педагог, практичний психолог |
|
1.3. |
Організувати постійне спостереження за поведінкою учнів під час перерв, чергування вчителів. |
постійно |
Класні керівники |
|
1.4. |
Забезпечити безпечний доступ до мережі інтернет |
постійно |
Учитель інформатики |
|
2. |
Безпечне психологічно-емоційне середовище. |
|
|
|
2.1. |
Виявлення основних чинників, що негативно впливають на психологічний комфорт та безпеку у закладі. |
постійно |
Практичний психолог |
|
2.2. |
Постійно аналізувати звернення, що надходять до керівника закладу та практичного психолога щодо проявів булінгу. |
постійно |
Соціальний педагог, практичний психолог |
|
2.3. |
Провести дослідження серед учнів школи за анкетою «Стоп булінг». |
листопад грудень |
Соціальний педагог, практичний психолог |
|
2.4. |
Поповнити інформаційний куточок методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси психологічних центрів допомоги, інших фахівців для педагогів. |
Вересень |
Соціальний педагог, практичний психолог |
|
2.5. |
Організувати проведення інформаційно-просвітницьких заходів з учнями школи: - Флешмоб «Зупинимо булінг разом!» учні 5-8 класів. - Година відвертого спілкування «Протидія булінгу. Відповідальність» |
Протягом року |
Соціальний педагог, практичний психолог |
|
2.6. |
Класним керівникам передбачити в планах виховної роботи проведення заходів, спрямованих на попередження проявів булінгу в учнівському середовищі. |
Вересень, січень |
Класні керівники 1-9 класи |
|
2.7. |
На нарадах при директорові розглядати питання профілактики правопорушень, запобігання та протидії булінгу в учнівському середовищі, стану профілактичної та індивідуальної роботи з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги. |
Протягом року |
ЗДНВР, соціальний педагог, практичний психолог |
|
2.8. |
Участь у Всеукраїнському тижні «Стоп булінг» |
Вересень |
Практичний психолог |
|
2.9. |
Участь у Всеукраїнській акції «16 днів проти насильства» |
Листопад-груде нь |
Практичний психолог |
|
2.10. |
Виставка дитячих малюнків «Стоп булінг!» |
Вересень |
Педагог- організатор Балаж С.І. Учителі обр. мист. |
|
ІІ. Навчання педагогів |
|
|||
1. |
Розглянути на засіданнях методичних об’єднань класних керівників питання: -створення в школі безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. |
Вересень, лютий |
ЗДНВР, соціальний педагог, практичний психолог |
|
2. |
Організувати проведення навчального тренінгу: «Безпечна взаємодія в освітньому процесі, захист дітей від насильства та зловживань з боку однолітків та дорослих. |
Жовтень |
Соціальний педагог, практичний психолог |
|
3. |
Розмістити на сайті школи методичні рекомендації організації виховної роботи в школі на 2022/2023н.р. |
Вересень |
Дудар Л.М. |
|
4. |
Актуалізувати знання педагогів щодо алгоритму дій у випадку виявлення проявів булінгу. |
вересень |
ЗДНВР, соціальний педагог, практичний психолог |
|
5. |
Проведення тренінгу «Конфлікти – це норми життя?» |
Лютий |
Практичний психолог |
|
ІІІ. Інформаційно-просвітницька робота з батьками |
|
|||
1. |
Розробити інструкцію для батьків яка допоможе у виявленні ознак того, що їхня дитина стала жертвою булінгу. |
Соціальний педагог, практичний психолог |
||
2. |
Проводити опитування батьків з актуальних питань. |
за потреби |
Адміністрація закладу, соціально-психологічна служба, класні керівники |
|
3. |
Ознайомити батьків учнів з нормативно-правовою базою щодо відповідальності за виховання дітей, прояви сімейного насильства та булінгу на загальношкільній батьківській конференції. |
Лютий |
Адміністрація закладу |
|
4. |
Батьківський всеобуч «Агресивна поведінка підлітків. Що таке батьківський авторитет» |
Березень |
Практичний психолог Дудар Л.М. |
|
5. |
Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти |
Вересень Січень |
Дудар Л.М. |
|